
După ce a lucrat 14 ani în publicitate, Alex Zamfir a redescoperit bucuria poveștilor scrise odată cu lansarea blogului celmaibuntata.ro, unde povestește de regulă într-un mod haios și relaxat (crede el) despre aventurile și provocările vieții de părinte. În 2020 a lansat THE FUNNY BRAND, o serie de jocuri sub forma unor seturi de cartonașe pe diferite teme, jocuri menite să îi ajute pe părinți să îi “smulgă” pe copii din fața ecranelor pentru a se distra și conecta unii cu alții.

Luna aceasta o petrecem cu oamenii de la catedră. Ce îi (de)motivează? Ce valori au? Ce dau mai departe?
200 de elevi din România și din Republica Moldova au învățat să se pună în papucii celorlalți, într-un proiect al ONG-ului Terre des hommes. Jocurile au fost principala metodă folosită pentru prevenirea oricărei forme de violență. „Au rămas în spate sau au ajuns în față bazat pe lucruri pe care nu au cum să le controleze: dacă există sau nu bani în casă, faptul că ești băiat sau fată, dacă ai mulți frați sau nu”, a explicat coordonatoarea proiectului.
Provocări online, consecințe în viața reală. După ce m-am uitat la România și programele sale de educație media, am pornit pe harta globală după inițiative de prevenție. Am ajuns în Franța, Brazilia și SUA. Cu o oprire în Germania.