blogger de parenting

Alex Zamfir

După ce a lucrat 14 ani în publicitate, Alex Zamfir a redescoperit bucuria poveștilor scrise odată cu lansarea blogului celmaibuntata.ro, unde povestește de regulă într-un mod haios și relaxat (crede el) despre aventurile și provocările vieții de părinte. În 2020 a lansat THE FUNNY BRAND, o serie de jocuri sub forma unor seturi de cartonașe pe diferite teme, jocuri menite să îi ajute pe părinți să îi “smulgă” pe copii din fața ecranelor pentru a se distra și conecta unii cu alții. 

Alte articole

if($j > 2) continue; ?>
Clasă

Elevi din Ciorogârla și București combat bullying-ul prin teatru. „De ce vii la școală cu blugi rupți și unghii lungi? Să te vadă băieții pe holuri, nu?”

de Adelina Mărăcine. Foto Vlad Chirea

Mai mulți elevi de la Colegiul Național „Gheorghe Lazăr” și Liceul Tehnologic „Pamfil Șeicaru”, din Ciorogârla, au învățat să înțeleagă și să combată bullying-ul printr-o metodă nonformală: teatrul forum. Doi actori, Andrei Șerban și Mădălina Brândușe, le-au ascultat poveștile și le-au transformat în spectacole de teatru cu un mesaj clar: ei înșiși au puterea de a schimba deznodământul unei situații de hărțuire. „Unele replici folosite în piesa de teatru sunt chiar replici pe care noi le-am primit când eram mai mici”, au mărturisit elevii. 

27.05.2022
if($j > 2) continue; ?>
Laborator

Ce poți să schimbi cu o poveste?

de Ana Maria Ciobanu, fotografii de Horațiu Șovăială

Virginia Usiku are 32 de ani, e model și activist pentru diversitate. Pentru că își dorește să le dea curaj tinerilor instituționalizați, Virginia a decis să le spună povestea ei.

11.04.2019
if($j > 2) continue; ?>
Cancelarie

Editorial. „Să citesc? Doamne ferește!” Despre Chat GPT, impostură și educație

de Monica Halaszi și Horia Corcheș

În aceste zile când universitățile își aleg studenții și sistemul de educație și-a selectat prin examenul de titularizare profesorii, Monica Halaszi și Horia Corcheș vorbesc despre cercul vicios al imposturii. „Poate că această întoarcere spre valori, spre seriozitate și spre respingerea imposturii din propria practică trebuie să fie nu doar o consecință a unor exerciții discursive atât în preuniversitar, cât și în universitar, ci și a impunerii, cu riscul unor cutremure de moment, a unei rigori în evaluare la toate nivelurile sistemului de învățământ”, cred aceștia. 

19.07.2023
Utilizăm cookie-uri și alte tehnologii similare necesare funcționării site-ului, analizării performanței, pentru a-ți oferi conținut personalizat după interese și preferințe, precum și pentru activitatea noastră de publicitate online. Detalii despre despre cookie-uri și gestionarea lor in Politica de Cookies
Accept toate cookie-urile