Sunt Alexandra, sunt profă de franceză și am intrat în învățământ acum 16 ani, convinsă că o să schimb lumea. Mi s-a spus că este imposibil, că mă voi face mare și îmi va trece. Iată, m-am făcut mare, dar nu mi-a trecut. Astăzi cred că sala de clasă este o lume. Știu că nu voi produce schimbare pentru toate cele 30 de bănci din lumea mea mică, dar sunt sigură că voi schimba câteva dintre ele. Bancă cu bancă, de la mine și de la colegii mei, lumile astea mici din sala de clasă pot schimba lumea asta mare în care trăim.
Campanie susținută de BRD Groupe Société Générale. Dacă școala nu i-a dat ocazia să facă experimentele pe care și le dorea, George Cerchează s-a hotărât: le-a făcut el singur acasă și acum vrea să-i ajute și pe elevi să poată să se joace și „să strice”, cum îi place să spună. Așa i-a venit ideea pentru ColabMe - Laboratorul virtual pentru școli. A folosit noile tehnologii și realitatea augmentată pentru dezvoltarea unei aplicații educaționale pentru elevi, unde să învețe științele, practicând.
Ce au în comun un vers dintr-o piesă pe care o asculți pe repeat, o conversație amuzantă cu prietenii și o postare pe Instagram? Răspunsul e simplu: toate sunt forme de comunicare care, fără să-ți dai seama, reprezintă acele „tipuri de texte” despre care tot auzi când vine vorba de Evaluarea Națională.
Op-Ed. E o avalanșă de „cum să fii bărbat” în online. Sfaturi despre a-ți câștiga/recâștiga/antrena/crește masculinitatea. Ce învață tinerii cu adevărat din asta? Alex Zamfir, tată de adolescent și fondatorul The Funny Brand, a scris despre modele de bărbați pentru băieți.