18 ani, elevă la Colegiul Național Bilingv „George Coșbuc” din București. Îi place să observe, să asculte și să spună povești. Documentează și developează film la isopatrusute.
Copii de 6 ani trec, în câteva săptămâni, prin două interviuri de admitere la pregătitoare cu predare în germană, la școli diferite. Ajung în situația asta cei care pică admiterea la Colegiul Goethe din București și se luptă apoi pentru locurile rămase la celelalte două școli de stat din oraș, unde se mai predă germana ca limbă maternă. Aceste clase sunt pentru etnici, însă au ușile deschise și pentru copiii din familii vorbitoare de germană. Părinții celor respinși au trimis la inspectorat cerere de suplimentare a numărului de locuri. Școala 9 i-a întrebat pe câțiva dintre ei de ce își doresc atât de mult ca juniorii lor să învețe germană și de ce la Colegiul Goethe.
Copiii din grădinițe și școli vor putea citi poveștile ilustrate a patru personalități rome: regizoarea Alina Șerban, pictorul Eugen Raportoru, sociologul Gelu Duminică și soprana Isabela Stănescu. Doar un sfert dintre copiii romi au mers și la grădiniță iar adesea, cei care ajung, se confruntă cu segregarea și discriminarea. Proiectul Bare Rroma al Asociației Cu Alte Cuvinte încearcă să schimbe asta.
Vlad Enășescu, clasa a XII-a în Iași, a mers prin câteva licee și le-a povestit colegilor de generație de ce sunt importante alegerile europarlamentare din 2019.