Alte articole

Laborator

Care ar putea fi meseriile viitorului: constructor de poduri între lumea digitală și cea reală sau ghid de turism în universul virtual. Interviu cu un futurolog danez

de Andreea Archip

Vor învăța copiii într-o lume virtuală? Ce profesii mai pot să apară în era tehnologiei digitale? Va crește șomajul din cauza inteligenței artificiale care ne preia rapid din sarcini? Simon Østergaard, specialist al Institutului pentru Științele Viitorului din Copenhaga, Danemarca, a povestit, într-un interviu pentru Școala 9, cum vom învăța și cum va arăta piața muncii peste câteva decenii. Futurologul spune că diplomele o să conteze tot mai puțin la angajare și că predarea hibridă va fi din ce în ce mai răspândită.

26.04.2022
REZOLVAT

„Multe din cauzele abandonului școlar sunt în afara școlii și atunci școala nu le poate rezolva singură”

de George Herlaș

Copiii nu vin la școală nu doar din cauza școlii, în spate sunt și factori de natură socială și medicală. E nevoie, prin urmare, de mai multe instituții care să combată abandonul școlar, crede Luminița Costache, specialistă în educație la UNICEF România, organizație care de peste 30 de ani implementează proiecte care își arată eficacitatea. La REZOLVAT podcast, aceasta a vorbit despre două dintre ele: Pachetul Educație Incluzivă de Calitate și Pachetul Minim de Servicii.

08.07.2024
Cancelarie

Specialii

de Nicoleta Rădăcină, ilustrații de Mura

Cum arată o școală în care „nevoile speciale” sunt văzute ca potențial, nu ca o condamnare?

27.01.2019