A început să deseneze personaje cu părul colorat când nu și l-a mai vopsit pe al ei.
Generația VOT, o gașcă de 500 de tineri sub 30 de ani, transformă votul pe zi ce trece într-un manifest democratic tot mai „cool“ cu ajutorul Instagramului. Totul a început vara trecută, când doi băieți s-au săturat să vadă articole în mass-media care îi critică pe cei din generația lor pentru absenteismul de la vot.
ALT-Școala. „Am plâns într-o cameră cu 25 de oameni pe care-i cunoscusem cu două zile înainte”, își amintește Gabriela Prundaru, președinta Asociației „Pe bune”, prima experiență într-un proiect Erasmus, în Ankara, din urmă cu 9 ani. Astăzi, lucrează la aplicație care să le ofere tinerilor experiențe de educație non-formală pe orice domeniu, așa cum a avut ea, dar și asociațiilor și companiilor să-i găsească mai ușor pe puștii pasionați. Proiectul Opportunity Hub a ajuns în finala competiției Innovators for Children organizată de Impact Hub București, în parteneriat cu BRD Groupe Société Générale.
Carla și Teo sunt elevi în clasa a XI-a la Colegiul Național „B. P. Hasdeu” din Buzău și sunt îndrăgostiți iremediabil de dans. Doar că pandemia le-a răpit antrenamentele și le-a închis școala într-un ecran. Cei doi, împreună cu alte colege, au povestit pentru Școala 9 ce a înseamnat viața lor între patru pereți, când pasiunile care îi purtau și 12 ore pe zi de la cluburile de dezbateri, la cele de dans, teatru sau fotografie, au trebuit să ia o pauză. „Plâng puțin, căci doare iar. Nu știu dacă m-am pierdut sau m-am schimbat.”