Despre raportarea elevilor și profesorilor la studiul științelor și aplicațiile lor practice, într-un interviu cu Dragoș Tătaru, cercetător la Institutul Național pentru Fizica Pământului și unul dintre organizatorii Școlii de vară de Știință și Tehnologie de la Măgurele.
ARACIP, agenția care evaluează școlile, ar trebui să se uite mai mult la rezultatele elevilor de la examene și la abandonul școlar, nu la câte ieșiri de incendiu au clădirile. Opinia îi aparține secretarului de stat Radu Szekely și vine ca o replică la acuzațiile aduse Ministerului Educației de către Șerban Iosifescu, fostul președinte eliberat din funcție la începutul lunii. O altă voce critică a modului în care sunt evaluate școlile este a lui Christian Comșa, președintele Asociației Școlilor Particulare. Ambii au explicat pentru Școala 9 cum văd reformarea instituției responsabile de calitatea educației.
Platforma înființată de Andrew Tate, Hustler's University, se laudă că îi învață pe tineri să facă bani și să abordeze cu ușurință femeile, ajungând astfel la 200.000 de „cursanți”, cum a arătat Libertatea. Doi experți români în științele educației vorbesc despre capcanele de pe internet sub forma unor cursuri promise de influenceri și de ce interzicerea lor sau a accesului la ele nu este soluția.