„Fără competenţe de literație, un copil nu poate învăța nici matematică, nici engleză, nici istorie”, spune Naomi, o învățătoare care construiește, zi de zi, o educație care contează pentru elevii ei. Cu răbdare, empatie și implicare.
Augustus Gloop din volumul „Charlie și Fabrica de Ciocolată” este descris drept „enorm” într-o nouă ediție. Aceasta se numără printre modificările făcute de editorii din Marea Britanie ai cărților lui Roald Dahl, în parteneriat cu o organizație care promovează incluziunea. „Matilda” și „Marele uriaș prietenos” sunt alte câteva povești pe care Dahl le-a scris cu zeci de ani în urmă și pe care le-au citit multe generații. Au existat numeroase reacții atât în presă, cât și pe rețelele sociale cu privire la această formă de „cenzură”, cum o numește, de pildă, scriitorul Salman Rushdie.
Românii între 35-44 de ani, mulți dintre ei părinți, sunt cei mai fideli cititori ai Școala9. 68% dintre aceștia au studii superioare. În același timp, șase din zece români activi în spațiul digital sunt interesați de cele trei platforme susținute de BRD: Școala 9, Scena 9 și Mindcraft Stories. Patru din zece cititori ai acestor publicații au sub 25 de ani.