Doamna Dudu n-are dude, dar face ilustrații și colaje și giumbușlucuri vizuale.
Cum îți păstrezi motivația să predai în mediul rural când faci naveta cu trenuri înghețate și elevii n-au timp să învețe pentru că muncesc cu ziua.
Peste 12% dintre școlile din România au trecut la învățământul online. Unii părinți lucrează de acasă, alții fac cu schimbul care își ia liber să stea cu copiii. Nu toți găsesc înțelegere la angajator. Școala9 a vorbit cu mai mai mulți părinți despre cum fac față intrării în scenariul roșu, printre care și cu o mamă care e nevoită să-și lase copilul de 9 ani singur acasă până se întoarce de la serviciu.
„Slow education” este un concept derivat din paradigma „slow” (fără grabă), din care mai fac parte și alte mișcări sociale, cum ar fi „slow food”, ”slow travel” , ”slow fashion” sau „slow living”. Aceste mișcări sociale, generate în jurul principiului ”fără grabă”, au avut ca punct de pornire anii ‘80, când un grup de activiști italieni a reacționat la deschiderea unui restaurant de tip fast-food. Inițiatorul mișcării, Carlo Petrini, a atras atenția asupra faptului că mâncarea fast-food venea la pachet și cu aspecte problematice: standardizare, deconectare, abandonarea unor practici tradiționale, cum ar fi mâncatul împreună sau mesele tihnite luate în familie.