
Este reporter la DoR și a coordonat rubrica EduDoR și seria de evenimente DoR Live. E interesată de educație și justiție socială.

Două psihoterapeute răspund îngrijorărilor elevilor despre motivație pentru învățare, activități care ne fac bine, consecințele izolării, germofobie și traiul într-o familie abuzivă.
Limbajul semnelor nu este doar un instrument pentru persoanele cu deficiențe de auz. Este o metodă prin care toți copiii își pot dezvolta abilitățile de comunicare, explică primul învățător italian care a început să predea limbajul semnelor, el însuși o persoană cu deficiențe de auz.
Românii între 35-44 de ani, mulți dintre ei părinți, sunt cei mai fideli cititori ai Școala9. 68% dintre aceștia au studii superioare. În același timp, șase din zece români activi în spațiul digital sunt interesați de cele trei platforme susținute de BRD: Școala 9, Scena 9 și Mindcraft Stories. Patru din zece cititori ai acestor publicații au sub 25 de ani.